Cigdem07 bizde 35. Haftada 3100 demişti 36 da da 3100 demişti ben önemsemedim tabi doktoruma da sormadım kilo da artış yok hocam diye.benim için kilo gerçekten mühim değil 3 kilo olursa yeterli diyordum.sonra 37. Haftada 3100 52 cm diyince hocam dedim 3 haftadır aynı kiloyu söylüyorsunuz hani kiloya takıldığımdan değil ama artık beslenmiyor mu dedim.(genelde kilo artışı durunca doktorlar alalım diyorlar artık çünki anne karnında beslenemiyormuş)şaşırdı aaa öyle mi dedi dur bide ayrıntılı ölçeyim dedi 3400 dedi.şimdi hangisi doğru bende anlamadım.yarın muayenem var 38+4 üz bakalım bu hafta ne diycek.