Nur-11 yarıya kadar indirildiğini ilk defa duydum karnı açıyorlar da asağısı ne alakaki acaba .
Normal ultrasonda bile hani kıyafeti asagı indiriyorlar ama yarıya kadar değil zaten peçete koyuyorlar oraya jel sürdükleri için
.
Bende yaptıracağım haftaya da hiç böyle duymamıştım 🤔