Ayka2323 merhaba bende aynı ilacı 2 defa kullandım bendede enfeksiyon çıktı doktorum yazdı ilacı tekrar tahlil yaptım geçmedi bir kez daha kullandım,ben birçok kişiden yorumlarında ishal yapıyor diye okudum bende kullanınca aynı sorunla karşılaştım inşallah sizde olmaz.