Beyzadamla Merhaba bebegim başından beri 2 hafta önde gidiyo gebelik şekerim var adet tarihime göre şuan 37+3 günlük ultrason a göre 39+2 günlük su fazlalıgı var dogum hangi tarihe göre olur ve sezaryan mı normal mi olur