4-5 gündür griptim geçmiyordu kusmalarım başladı gece doktora gittim ve serum verdiler vitaminli. Sabah kontrole gel dedi gittim antibiyotik verdi vücudun da bakteri var ve geçmezse doğum kanalın açılır dedi bir hafta kullan tekrar gel dedi. Korktum 😒😒 bu durumu yaşayan var mı