sedefatih öyle gergin ve zor süreçlerden sonra sahip olduk ki bu bebeklere vallahi tadını çıkarın zaman çok hızlı geçiveriyor 😇 etraftan gelen olumsuz yorumlara kulaklarınız hep tıkayın, kimseyle kendi bebeğinizin gelişimini vs kıyaslamayın, bir de hep olumlu güzel şeyler düşünürseniz inanın her şey olumlu gidiyor Allahın izniyle 🤲🏻🥰 siz de uzun yıllar hasret çekmişsiniz Allah gönlünüze göre versin, sağlıkla kavuşursunuz inşallah 😌🌸