Ponciginannesi_ hormonlardan kaynaklanıyor canım kan çoğalıyor vücutta ben ayağa her kalktığımda gözlerim kararıyordu ikinci ayın tamamında yattım. Sadece kahvaltımı hazırlıyordum zar zor sonra yatıyordum bide akşama mümkünse kalkıp yemek yapıyordum yoksa eşim yapıyordu. Elhamdulillah şuan 14+6dayım 2-3 haftadır halsizliğim ciddi anlamda gitti hamileliğimin başından beri safir ağırlayamıyordum Allaha şükür artık rahatça temizliğimi de yapıyorum yemeğimide yapıyorum hamdolsun. Geçici bir dönem inşallah. 😊 kendini çok yorma zorlama yani illa yapıcam diye. Demek vücudunun buna ihtiyacı var. Sadece 2 saatten fazla hareketsiz kalma. Ben ya lavaboya la namaza kalkıyordum muhakkak 5 dakika kadar sonra tekrar yatış 😄