Benimde vücudumda enfeksiyon hala var CRP ve ASO değerlerim yüksek ama çok değil dahiliye Dr una göründüm sıkıntı yaratacak bir yükseklikte değil dedi. Romatizmal bir hastalık geçirilmiş nezle grip diş problemi gibi şeyler yapabilir kimi zaman da hamilelikte vücut yapar dedi 3 hafta da bir tekrarla testi demişti