Elif3455
Arkadaslar 7 haftalık hamileyim bi hafta önce gebelik için genel kan ve idrar tahlili vermiştim herşey normal bi tek kanda wbc yani enfeksiyon 14 yüksek çıkmıştı doktor bişey demedi normal tüm degerlerin dedi ama gece ateş basıyor bana ve su ter içinde kalıyorum daha sonrada ısıtma tutyor donuyorum böyle bişey yasıyan varmı aranızda