busbusbus 7 haftalık hamileyim dişim apse yaptı yüzüm şişti doktor antibiyotik verdi geçti fakat daha sonra tekrar şişti ne yapmam gerekiyor böyle bir durumda ilk trimesterda dişine işlem yaptıran varmı varsa yardımcı olabilir mi?
Sghslove busbusbus bence işlem yaptırmasan da ilaç kullanman gerekebilir önce bir diş hekimine görün sonra onun söylediklerini kadın Doğum uzmanına bildir ama mutlaka git apse önemli
Happy46 busbusbus canım ben ilk hamileliğimde 8 haftalıkken doktorun izni ile dişimi çektirdim çok şükür oğlum 7 yaşında hiç bişey olmadı
Bsrkoc busbusbus ilk üç ay ve son üç ay işlem yapmıyorlar diye biliyorum apse için tekrar antibiyotik verirler belki geçmiş olsun
busbusbus Sghslove kadın doğum doktoruyla dişcim işlem yapılabilir diyorda yinede korkuyorum film çektirmemde gerekiyor.kafam çok karışık😞
Sghslove busbusbus yoo film çekmeden de kontrol ediyorlar benim diş hekimim ilk üç ay işlem önermiyordu istersen başkasına da sor