ttugg zelis63 zaten kanamam hep vardı düşük riskim var doktor kendiliğinden düşsün dedi. Kesem bozulmuş beyaz gelen parça düşükmüş 😥
Melisayenerli ttugg düşük basit degil canım evde düşük yaptım ama ne bicim sancıyla öyle akıntı falan degil kan gelmesi gerekıyor ve kese