mnli ben kontrol için gitmiştim doğum falan soz konusu değildi ultrasonla baktı kordon dolaşmış aynı zamandada sancıların yükselmiş ama bu normal doğuma engel değil dedi ama bebek gelmeyebilir dedi nts çekildim sancim 80 den yukarı çıkmış doğum başladı 1 cm açılman var dedi yarışımı yaptı bekliyorum ama çok korkuyorum kordon dolaştıysa neden sezeryan demedi 🙁