Sngl63 ben hamileliğin ilk zamanlarında alttan muayene olayına karşıyım ve gerekte yok bence . Doktorum da aynı şekilde yapmaktan yana olmadı . Kese görülüyor 4.haftada zaten . Ama endişelenme azıcık lekelenmeler kırmızı pembe kahverengi şeklinde olabilirmiş öyle dedi doktorum . Ama kanama oranın çoğalırsa allah korusun ki olmasın doktoruna gitmeni tavsiye ederim . İhmal etme 👍🏻