Aryaaaaa Doktor 3 ay boyunca ayda 1 kere göbekten iğne vuracağını söyledi bu süre boyunca adet görmeyecekmişim pko luyum bu arada
Sghslove Aryaaaaa ben tüp bebek tedavisi süresince belkide yüzlerce yapmışımdır her gün günde iki bazen günde 3 tane 😀 korkma acımıyor ve alışıyorsun. Eşim yaptı bana alışınca ☺️
ttugg Aryaaaaa tüp bebek tedavimde bende göbekten iğneler yaptım kendime. Acımıyor morarma olmasın diye iğne yaptıktan sonra alkollü pamuk ile bastırdım.
Minikkus098 Aryaaaaa bende o şekilde bir tedavi gördüm iğnenin adı lucrindi 3 ay adet görmiceksin dedi doktor ama bnmki 3 ay sürmedi bnde çikolata kisti için yapıldı baskılaması için
ttugg Aryaaaaa evet tüp bebek tedavisinde kullanılan iģneler. Tedavi için raporda çıkabiliyor ama bize rapor çıkmamıştı