Amineasya son 1 haftadır ara ara sulu akıntım oluyordu doktorum normal olduğunu amniyon sıvısı olmadığını söyledi fakat salı akşamı diğerlerinden farklı yoğun bir su gelmeye başladı ve durmuyordu hastaneye gittik 2 cm açıklık olduğunu söyledi ebe ve doktoruma haber verdik doktorumda yeterli açıklığa ulaşınca hemen geleceğini söyledi. ciğer geliştirici iğne yaptılar hemen. gece 12 gibi ağrılarım başladı 2 gibide 5 dkya bir düştü doktorum 03:30 gibi geldi 4:30 da miniğimiz normal doğumla suni sancısız epiduralsız kollarımızdaydı 😇 daha 1 hafta önce kilosu 2300 gözüküyordu 2800 doğdu 👶🏻