merveeymeen Bu hastanede dogum yapan varmi ben burada dogum yapicam doktorum sevtap hoca . Dogum yapip memnun kalan varmi
Yrnkrm merveeymeen korkutmak istemem orda doğum yapmadım hocayıda tanımıyorum ama hastane bazlı konuşmak gerekirse hiç iyi şeyler duymadım. Ne kadar doğru bilmem ama çokta öneren insan yok
Rainhn merveeymeen gayet güzel hastane pahalı olduğu seçemedim ama muayene olduğunuz dr izinli olursa falan başkası giriyormuş doguma
merveeymeen Rainhn benim doktorum tanidik aile doktorumuz ama bu hastaneye yeni basladi nasil bi hastane merak ettim