Cansunurettim Sanki benim var aynadan baktıgımda belli oluo göbegime baktıgımda da görüyom önden cıkmış sabahları sanki hiç yok gibi duruyo ama normelde var
Gokceylmazz Cansunurettim bende 12+3üm banada var gibi geliyor ama arada iniyor göbek mi bebek mi hala anlayamadım🤭😂 arada gaz şişkinlik falan olabiliyor sanırım😁
pelin_87 Cansunurettim benimde o haftalarda vardı kuzum tabi bol bol gaz olması da etkiliyor ama kiminin erken çıkıyor, 24 hastalıkken Doğum yapacak gibi duruyordum, hep ikiz mi diye soruyorlardı, vücut yapısı ve bebeğin iriliği ile ilgili
arastirmacianne Cansunurettim Çok normal canım.32. haftadayım şimdi bile sabahları normale göre daha az çıkık ve akşamları normale göre daha şiş oluyor 😌
pelin_87 Cansunurettim kesinlikle öyle hele sen birde hareket etmeye başlasın o zaman gör annesi, dünyanın en güzel şeyi, Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
juliet Cansunurettim benim ki birden çıktı biraz şişkinlikte var sabahları belli olmuyo ama gün içinde özellikle su içince birden şişiyo saklayamıyorum yani 🤷♀️😀
SnmTt Cansunurettim o haftalarda biraz şişkinlik oluyo bebeğin çıktığını rahimdeki şişlikten anlıyorsun eğer yumuşak oluyosa arada sertleşiyosa o bebek diil👶🏽 16dan sonra farkı anlıyorsun 😋
Meleek Cansunurettim benim var canim. İsyerindekiler bile anladı artik bol kazak gimeme rağmen 😀ikinci çocuğum elhamdulillah