DefneDuru canım bende zübeydeye gidiyorum ve orda doğumhane tecrübem var 😬 kanamam olmuştu yatış vermişlerdi kasılmam da olduğu için her ihtimale karşı 12 saat doğumhanede kaldım. Kesinlikle doktorlar İlgisiz değil bazı kadınlar çok arsız sadece. Bağıran çağıran hatta küfür eden bile var. Diğer hastalar da korkuyo böyle olunca tabi. Doktorlar da haklı bi yerde. Doğumhanede doktorlar yarım saatte bir vizit geziyo, doğuma doktorla beraber 3ten fazla asistan ve ebe giriyo. Ayrıca çok da temiz o konuda da hiç şüphen olmasın. ben kesinlikle orda yapmak istiyorum nasip olursa. 37+3üz bu arada. ☺