Peri_gulsoy1 ben 13. Haftamda yaptırdım demirhayatı iyiki de yaptırmışım o haftadan bu yana muayenelerim bedava gelmiş oldu (muayene 230tl idi en son mayısta, sonrasında zam geldi) sezaryen doğum ücreti de 6.500 gittiğim hastanede (bahçelievler medicalpark) ve ödediğim tutarın sanırım yüzde 15i o kısmı tam hatırlamıyorum eşimin maaşına her ay iade oluyor. Yani bize sigorta çok uyguna geldi ve pazartesi doğumum var Allah nasip ederse, hayırlısıyla, 1 tane muayenem de arttı. Ben demirhayatı şiddetle tavsiye ederim. Selami bey ilgilendi bizimle.