Bsrtrcl
Kızlar buraya bunları yazacağım 1 sene önce aklıma bile gelmezdi o kadar yorgunum ki artık.. Kürtaj oldum 2 ay oldu sayılır olalı.. Daha sonrasında 2 ay sonra yani şimdilerde yeniden bebek düşünürüm diye düşünürken önce idrarda protein kaçağı çıktı nefroloji bölümünde muane oldum bugün değerlerim normal çıktı ama doktor çok kafamı karıştırdı şu an sana ilaç veremem bu ilaç ömür boyu kullanılıyor sen hamile kalmak isteyeceksin falan dedi değerlerim normal ama ben neden ilaç kullanıyorum diyemedim bile lafı hep ağzıma tıktı. Ee dedim ben hamile olduğum zaman bu durum ortaya çıkarsa ne olacak dedim bir şey olmaz dedi :/ güvenmedim eğitim araştırma hastenesinden randevu aldım ay sonu gibi orda da değerlerimi göstercem. Aynı zamanda kan pıhtılaşmam var.. İyice bunaldım artık.. İkisi birlikte beni çok yordu hamile kalırsam ne olacak bilmiyorum bile