ZorYollardanAsipGelenim Rabbim sabir versin 🙏 bende 10 haftalık kaybettim ultrasona göre 7 haftalık kalmış:( kürtaj oldum, kalb-i durduğu için. Anlamak mümkün değilmiş bunu üzülme anlayamadım diye. Çok üzüldüm ama doktorumun dedikleri de çok mantıklı geldi. Bu kadar küçük haftalarda kaybediyorsak bebekleri bebekte olan bir sorundan kaynaklıdır ve o kadar sağlıklı bir rahmin varki bunu farkedip gebeligi sonlandırıyor dedi. Bir dahaki gebeligin çok daha kolay olucak dedi ve şuan 33. Haftadayım masallahimiz var,Rabbime şükürler olsun bugüne kadar çok iyi geldik 🙏 Güzel ve olumlu düşün emin ol öyle olucak Rabbim yardımcın olsun ,sağlıklı ve rahat gebeligin olsun bidahakine 🙏💕