Elif4535 dün doğumum başlamıştı sancı kusma ishal ile gitmiştim hastaneye 2 cm aciklik olduğunu söylemişti doktorum doğum yapmamı istemedi ben bebegimin kuvoze girmesini istemiyorum diyince 1 gun müşahede de tuttu açılma ilerleyecek mi sancim artacak mi diye sancim azalmıştı aciklik da oyle kaldı ama doğum yapmak istemiyorsan kesinlikle ayağa kalkmayacaksın diye tembihledi oylelikle gönderdi eve
Eve geldigimde de kahverengi akintim geldi nişandır diye düşündüm sancım suanlik yok 🙇♀️ Insallah zamanında gelir meleklerimiz🙏