Selay aşıyla beraber bir sıkıntısı yok ben yaptırdım aşı kol ağrıtıyor sonrasında biraz.
100lük yapıldı şeker mide bulantısı oluyor biraz aç kaldığın için çıkarmamaya gayret ediceksin yoksa yeniliyorlar yüklemeyi.
Dr bir sıkıntı görmemişti ikisi birden olabiliyor