Busra61 13+6 da doktorumuz %90 kız dedi haftaya ikili test sonucunu almaya gittiğimizde tekrar kontrolüm var sizce alışveriş yapmaya başlasam mı kendimi tutamıyorum 🙈💕
Aysealty Busra61 muhtemelen degişmez cnm insan cok sabırsızlanıyor cinsiyeti öğrenince bişeyler almak için ama bence biraz daha bekleyin☺Bana doktor 15.haftada yüzde 90kız dedi 21.haftada detaylıda kesin denilince alısverise basladm☺
MelikeEvrenolu Busra61 canım benim doktorum 12. Haftamda yüzde doksan kız dedi doktoruma çok inanıyodum. Şuan 16. Haftamdayım hala kız😍❤ Ben o ilk kız lafını duyduktan sonra almaya başladım
Suheda Busra61 ikili test sonucunu aldigindada kız derse o zaman basla canım banada 2ayri doktor kız dedi ondan sonra pembisleri almaya basladim😍😍
KymetKaplan Busra61 kesinse başlar derim bende 16+6 yım 2 gün önce ögrendim hiç bişey bilmiyorum ne alacağıma dair . 1 tane 5 li hastane çıkışı , alt açma, çantasını, örtüsünü aldım şimdilik ogluşuma 🙄 ne alacagımı hiç bilmiyorum valla
DenizD MelikeEvrenolu valla cok cesaretlısınız bazen kendıme cok kıZıyorum 17. Haftamdayım 16. Haftamda kız dedı doktor ama degısırmı korkusundan hıc bısı almadım
Asliemir Bence detaylı ultrasonu bekleyin derim. Çok heveslisiniz anlıyorum ama cinsiyet konusunda değişiklik olan çok insan oldu. Ne olur ne olmaz azıcık beklemek gerek 🌸🐣
Ayselcnt bende 14. Haftada öğrendim, öğrendiğim gün 1 zıbın ve 1 çorap aldım.. Sonrasında birkaç tane daha bişey aldım ama çok fazla değil.. 25. haftadayız daha doğru düzgün bilet almadım.. biraz daha bekleyeceğim..