Sema__ Kızlar merhaba🤗 ikili test sonucum çıktı ayın 11 inde randevum var. Merak ediyorum ama ozamana kadar yinede anlayan bilen varsa açıklama yapabilir mi acaba bana🌸 Teşekkür ederim 😊