HGC sefaköy medipolde deniz hanıma gidiyorum. Tavsiye üzerine gittim bende iyi bir doktor insanı rahatlatıyor fakat çok fazla acele bir an önce bitirme derdinde olduğunu hissediyorum son iki gidişimde. Yoğunluk desem değil çünkü en son sabah 8 de ilk saate randevu aldım hastane bomboştu. Girdim çıktım yine aceleyle tabiki. Ben daha hastaneden çıkmadan baktım aşağıya inmiş kahvaltı yapıyor🤭