38+5 iken Larin'imi kucagima aldım 😍😘💕 07.03.2018 de doktor kontrolüm vardi ve biraz sancilarim vardi nst de sancilar yüksek çıktı doktorum geldi acilmama bakti 1 cm dedi bu hafta dogurabilirsin dedi beni bi heyecan kapladi anlatamam gelsin istiyodum artık 08.03.2018 sonra gece 1 gibi birden sancilarim başladı hastaneye gittik hemen ebe nstye bağladı iki kere yuksek sancı cikti dedi ama ben ard arda cok sanci cekiyorum nasil iki tane dedim neyse acilmama bakti ve hic acilmamin olmadığını soyledi nobetci ebeydi pek fazla ilgilenmedi zaten bende onu hic sevmemistim 😂 neyse sonra eve geldik daha duramiyorum ben eşime dedim bu kadar sanci cekiyorum hala acilman yok diyor o zaman sezeryan olucam dedim sinirden sabah 6.30 da tekrar gittik doktora bu sefer yine o ebe geldi bakti ve bi telaş kapladi bunu varmi acilmam dedim var dedi kac cm dedim soylemedi sakın yürüme uzan dedi megersem mesaisi biticek evine gidicek ugrasmak istemiyo neyse ben yine dinlemedim ve sancilar geldikce comelip icime attim yurudum odanin icinde saat 8 de bu sefer baska bi ebe geldi bakti ve beni hemen hazirlamaya başladılar dogumhanenin kapısına geldim icim bi garip oldu annem arkamda eşim kaynanam bi baktim annemle kaynanam agliyo bende gülerek girdim iceri 😂 esiminde gozleri dolmuş öpücük yolladim onada her neyse sancilarim var ama artik o kadar cektim ki fazla zorlanmiyodum alismistim resmen acısına çatala çıktım ve artik ikinma isteği geliyodu ebe geldi kendini nasil iyi hissediyosan oyle yap dedi sohbet ettik hatta o kadar iyi hissettim ki kendimi anlatamam saat 8.50 de artik tam ikinmak istiyodum ebe kafasi geldi dedi gercekten mi dedim evet hatta suan saçını cekiyorum dedi ve ben 4 büyük ikinmada kızımı hooop 9.01 sularında disari firlattim o an o kadar rahatlamis hissetim ki anlatilmaz bi duygu sonra hemen diger tarafa aldilar kızımı aglamadi onun yerine ben agliyordum mutluluktan doktorlara sordum niye aglamiyo dedim aglicak dediler ve kizim ağladı daha cok rahatladim sonra doktorum ebe kizim bide ben selfie de cektik dogum sirasinda o kadar iyi davrandilar ki bana surekli sohbet ettik sonra dikis falan attilar ama ne kesigi nede dikisi hissetmedim odama gittim ve 2 dakika sonra yavrumda geldi emzirdim ama tabi sütüm yoktu ve halada cok az geliyo 😔 aksam 4 gibi hastaneden ciktim evime geldim suan ikimizde cok şükür cok iyiyiz Rabbim hepinizin dogumlarini benimkinden daha da kolay gecirir insallah 🙏😘😘