Masatosi Merhaba anneler, ben 27+1 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı bebeğim 860gr mış. Doktorum normal olduğunu söylese de benim araştırmalarıma göre sanırım biraz düşük kilosu. Sizlerinki 27w de kaç gramdı, kilosu iyice artmaya ne zaman başladı. ( muz havuç vs daha düzenli tüketmeye başlayacağım kaşarın ise gerçekten doğalını bulmaya çalışacağım)
H_minsna Masatosi 26+3de 1140 gram 37 cmiz usgde 27+6 haftalık çıkıyoruz canım çok dert etme doktorum bana hızlı gitmemem gerektiğini söyledi normal doğum için normal istiyorsan sıkıntı yapma zaten alıcak
Nursan Masatosi bende bi uygulama var bu haftada 1000 gram olması gerekiyormuş ama çokta fark yok ve normal doğum için şuan iyi bence
serife_ynmz Masatosi cnm bende dun gittim kontrole.benm bebisde 1.500 gr cikti.benmkine de guzel dedi doktor.ama bana buyuk geldi.26+4 gunluguz
Masatosi H_minsna maşallah sağlıklı olsunlarda, evet bende normal Doğum istiyorum her şey yolunda giderse. Biraz daha dikkat edeceğim yine de yediklerime inşallah dediğiniz gibi hemen alır
Masatosi Nursan evet bende diğer uygulamalardan vs bakınca 1000 -1200 gr arası diyordu. O biraz endişelendirdi belki beni de ama burda da doktorumda hep normal dedi ya içim rahatladı biraz
Masatosi serife_ynmz maşallah sizinkine de. Sağlıklı olsunlar da.. doktorlarımız normal dediği sürece sıkıntı Yok ama biz evham yapıyoruz biraz
Nursan Masatosi bende 24. Haftamda gittiğimde 600 gramdı şuan ne kadar bilmiyorum ama benimde bence 800 gram olmuştur ben pek takmıyorum çünkü normal doğum kolay olur 😂bu arada şuan 26+2 yim
Dilos10 Ben 26. Haftadayım 1 kg olmuş bebeğim doktorum çok güzel kilo aldırmışsın bebeğine dedi bana 😏