Esra2808 Kizlar merhaba 37+1 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardi.Nst de 20 dakikada 4 tane sancı çıktı ve ilk kez çatı kontrolü yapıldı 1.5 cm acilmam olduğunu söyledi doktorum.Sizce doğum bı kac gün içinde olur mu?Yoksa daha bekler miyiz?
Monna 3 cm açıklıkla 9 hafta beklemiştim 🙈 ama benim erken doğum diye durduruldu. Senin müdahale edilmez zaten. Sancılar artarsa bi iki güne doğum olur gibi
Helen0101_ Ben de geçen hafta yani 37 haftalıkken çatı muayenesi oldum 2 cm açıklık vardı ama hiç sancım çıkmadı. Bi hafta geçti hala tık yok. Sadece bugün biraz bel ağrısı var