Fatamaaslan Arkadaşlar merhaba ilk gebeliğim 32+0 dün geceden beri sanki alttan bıçak yiyorum bu saat oldu geçmedi ayağa kalkınca bacaklarım beni taşımıyor gibi hissediyorum bu normal midir erken doğum olabilir mi ??
feraye12 Fatamaaslan of aynısını yasıyorum kontrolüm pazartesi ve sizinle aynı haftadayım umarım normaldir 🥺
Derya21d Fatamaaslan yeni 30. Haftaya girdim 29 dan beri benimde öyle ağrı var bu aylarda normal dedi doktorum bebek büyüyor ve baskı yapıyor dedi
Ruh_123 Fatamaaslan Normalsir korkmayın benimde 30 lu haftalarda başlamıştı dığuma kadarda sürdü. Bebek doğum pozisyonu aldıkça baskı uyguluyor o yüzden☺
Monna Bebek baskı yaptığı için olabilir. En son ne zaman kontrole gittiniz başı aşağıda olabilir. Benim bu sebepten 28 den beri vajina ağrım,batmalarım var. Dr çok ayakta kalırsan açılman olur demişti. Kontrolünüz yakın zamanda değilse bir görünün
Fatamaaslan Monna 15 kasımda kontrolüm var plasenta previa tanısı( bebek eşi önde ) koyuldu 21 haftadan beri sürekli doktora gidiyorum artık gına geldi hastane görmekten
Ruh_123 Fatamaaslan Sıkıntı yapmayın aynılarını yaşadım. Emin ol hiç bir sıkıntı yoktur doğum sancısı gelince zaten yerinde bile duramazsın. Ben 3 günlük doğum yapmış biri olarak söylüyorum bunu
Mavispembis1_ 29. Haftadayım o ağrıdan yürürken bile zorlanıyorum 🤦🏻♀️ Ağrıdan ziyade acı gibi biri orayı sıkıyor gibi değişik birşey 🤷🏻♀️