Seymaucan 2 düşük yaptıktan sonra yeni doktorum kan pıhtılaşması teşhisi koydu.Herhangi bir test vs bişey yapmadan ultrasona bakarak net şekilde sende pıhtılaşma var.İğne,coraspirin ve progesteran kullanacaksın dedi. Bazı doktorlar ise test yapmadan pıhtılaşma anlaşılmaz dediler.İğne kullanan arkadaşlara teşhis nasıl konuldu acaba?
Merryy Seymaucan bende 2 kürtaj oldum canım kalp durmasından araştırma hastanesine gidip araştırdıktan sonra düşük seviyede kan pıhtılaşması çıktı şimdi corasprin iğne ve progestan kullanıyorum tahlil yapmadan bence bilemezler
ayseogndr Seymaucan iki kayiptan sonra testler yapıldı hatta testlerimi yurt dışına gönderdim ben sonra kan pirtilasmasi çıktı doktorda baktı emin oldu ama biz test yapmadan geçmedik bende coraspin progestan ve iğne kullanıyorum
06-06060a CNM 1 kalp DURMASI birde kimyasal vardı sonra şehir hastanesine gidip test yaptırdım onda pıhtılaşma çıktı şimdi iğne kullanıyorum