Ruhsuz Şimdi hastaneden çıktım tam net olmamakla birlikte kıza benziyor dedi doktor ve usg de 15+5 çıktı erken döllenmeden kaynaklıdır dedi, ben de 10.haftamda şekerde çıkmıştı diyetteyim.. Kıza benziyorsa kızdır değil mi??
Sermec Ruhsuz orası bellı olmaz ama buyuk ihtimal kızdır doktor bır sey görmüştür mutlaka canım sen Samsun kadın doğuma gıdıyordun dimi doktorun kımdı
Yenianne65 Ruhsuz kıza benziyorsa kız değildir doktor bana da kıza benziyor gibi ana sakın daha hazırlık yapma dedi kız deyip erkek çıkan erkek deyip kız çıkan da çok var
Yasemin13 Ruhsuz özel hastahaneye mi gidiyorsunuz acaba banada 12 haftam da erkeğe benziyor dedi 14 de kız büyük ihtimalle dedi hala emin olamıyorum 16. Haftam da tekrar gidicem🐥
Sermec Ruhsuz ben de Erol beye gidiyordum bu hafta yokmuş randevum iptal edildi ben de özge deniz ünyeli ye aldım geri gelmiş o doktor kadın doguma önceden özelde ydı
Ruhsuz Sermec Erol beyin de cok methini duydum şimdi Gökhan hocayla başladığım için hep onunla devam ediyorum aynı özel doktoru gibi çok ilgili sagolsun moral deposu
bsr2 Bana 17+3 te hala kız ama sonradan değişebilir dedi doktorum kendi oğlunu bile 5 aylık olana kadar kız zannetmiş 5 Aydan sonra erkek olduğunu anlamış bazen erkeklerin testisleri geç inebiliyormuş o yüzden kız zannedebiliyorlarmış