Ftm_yns
Benimde aşağıya baskı yapıyor özellikle yürüyünce falan, dün nişan gelmişti hala daha azar azar leke geliyor ama sancıya dair hiçbişey yok suni sancıdan da korkuyorum açıkçası kendi sancılarımı bekleyesim var ama riski de var ne yapacağımı bilemiyorum karıştım iyice