madl41 Vee kasım Anneleri sonunda sıra bize geldi🥰 Doktorum 15 kasıma gün verdi. Normal doğuma uygun değilim diye🤷♀️ Sezeryan olan anneler tecrübelerinize ihtiyacım var😔