Dün mükemmel bi Ağrı ile hastanede yattım. Böbreklerimin olduğu yer , bel kemiğim ,sırtım komple sağ tarafım ağrıdan tutuldu . Bi sürü tahlil yaptılar . Böbrek taşı olabilir dediler . Ama hiçbir şey çıkmadı. Bu ağrı sık sık tekrarlıyor . Bu gibi ağrılar çeken var mı? Sizce nedeni ne olabilir? Sadece kas ağrısı dendi....