Ayfbrt Ankara şehir Hastanesinde sezaryen doğum yaptım. Spinal oldum hiç bişi hissetmedim heyecan ve korku vardı ama ekip çok iyiydi çok rahatlattılar beni. 5 saat sonrada uyuşukluk geçti ayağa kalktım sonrada sürekli yürüdüm 48 saat hastanede kalıyorsun taburcu ediyorlar. İki kişilik odada kaldım bayan refakatçi kalıyor. Banyosu Tv si falan var odalar temizdi. Sezaryen sonrası bol bol kahve içtim anesteziyi atmak ve ağrın olmasın diye tavsiye ediyorlar vw gazının çıkması iÇin de kayısı kompostosu içtim