Gizemabc Ben de öğretmenim Ve üç yıl önceki doğumumda bu şekilde oldu. O üç yıllık arada ne değişti ki yok işte artık çalışamaz raporu istenmiyor falan yazan olmuş benim doktorum bu bebeğimde de özellikle çalışır raporundan sonra gel çalışamaz raporunu da al dddi ve aldım verdim idareye. Yani burda prosedür idareden idareye hastaneden hastaneye değişiyorsa artık o kadarını bilemicem.