zynpgk Merhabalar 🤗 Ben çalışabilir raporu almak için 32.haftamda gitmiştim kendi doktorum izinliydi 2 hafta önce muayene etmişti 32.haftanda ben yokum istersen devletten de alabilirsin demişti.. Ama çalışamaz raporu verilmiş ondan dolayı tekrar randevu alıp düzelttirmek zorunda kaldım.. Dün kendi doktoruma bugünde devlete randevum vardı ikisi de muayene etti kilolar arasında baya farklı şeyler söylediler bende şaşırdım😞 Ama kendi doktorum Maşallah çok iyi kendisi beni cesaretlendiriyor normal yapayım diye yoksa ben çok korkuyorum ama bakalım kısmet 🤗 Rabbim hepimize sağlıklı Doğum nasip etsin sağlıkla alalım yavrularımızı İnşallahhhh cnm🙏💕