RitaYenici Kalpte Parlaklık Merhaba 24+2 haftalık hamileyim. Az önce ultrason muayenesinde doktor bebeğin kalbinde parlaklok gördüğünü söyledi. 4lü test detaylı ultrason hepsi normal çıktı. Parlaklık ne demek acaba kötü birşeymi? Cevaplarsanız sevinirim 😔