Tugba1616 o ay kaldım. Ama öncesinde düşüğüm filan olmamıştı doğum kontrol kullanıyordum bıraktım o ay rahim filmi çektirdim ki sağ tüp kapalı çıktı (meğer kendisini kasmış) sonraki adetimde de hamile kaldım. Rahim filmi bir nevii lavabo açıcı görevi görüyor, içini ferah tut Allah nasip edecektir 🍀