Nermin_aliyeva Ben 30+3 haftadayım. Şöyle bişey bebeğim kıpırdıyor ama eskisi gibi hissetmiyorum içimde değişik birşeyin hareket ettiğini biliyorum ama karnıma bakıyorum baya hareketli dalgalanıyor fln ama kipirdadigini hissetmiyorum. Rahim büyüyor yavaş yavaş hareketler kısıtlanıyor diye hissetmiyor olabilirim yada suyum en son gaxla sınırdaydı suyum yine fazlalaşmıs olabilir😣 Hergün sırt ağrısı çekiyorum tabi . Bide 1 haftadır içtiğim su bile midemi yakıyor. Yarın kontrole gidicem . Bklm . Tüm sorularımın cevabını alırım.