kbrabyk Merhaba Bağcılar medipol üniv. Hastanesinde önerebilecepiniz kadın Doğum doktoru var mıdır. 22 haftalık hamileyim şuanda gittiğim hastanenin Doğum ücreti oldukça yüksek değiştirmeyi düşünüyorum
kbrabyk iremss aynı doktoru söylemeniz içime sindi sanki, bir de dizinde Doğum ücreti hakkında bileğiniz var mı
Dry97 kbrabyk yılbaşından sonra zam gelecek dediler daha sormadım doğrusu ama doktorun muayene ücretini merak ederseniz eğer 190 lira
iremss kbrabyk yok ama sormama sebebim doğum yılbaşından sonraya denk geleceği için muhtemelen zam olacak biraz daha zaman yaklaşınca sorayım diye bekliyorum