Sinemozdem 14+1 olduk bizde👼🏻 2 hafta önce erkeğe benziyor bağdaş kurmuş demişti bakalım bu hafta belki net belli Olur çikolata yiyip gidicem🥰
Feyzazdra Kizce bana da 12 de kıza benziyor dedi başka doktora gitttim kızımıda o bilmişti oda erkek dedi 🤷♀️
Sinemozdem Kizce evet canım ilk bebeğim o yüzden kız erkek ayırmıyorum ama ablama ve bir kaç arkdaşımada baştan erkek diyip kız çıkanlar oldu o yüzden kesinleşmesini bekliyorum gerçi perinatologta kolay kolay yanılmaz bende
Sumeyyee_ Merhaba 14+5 ten selamlar 😊 iki hafta once erkege benziyor dedi banada doktorum bakalm p.tesi kontrolm var bir değişiklik var mi çok merak ediyorm 😊
Sinemozdem Sumeyyee_ aynı bende seninleyim yarın kontrolüm var 2 hafta önce erkeğe benziyor kesin değil bağdaş kurmuş demişti