tgbasaritas mama verilmezse bebegin yasamı tehlikeye giriyor benım kardeşim sütü hiç gelmedi ilk gün zorladı 1 damla cıkmadı mama verelim çok az bir damla dedim dinlemedilrr ikinci gun oldu eve geldık bakın biraz mama verelım dedik yine sütü sıfır hiç gelmedi eşyle sorunu vardı stresli diye süt 1 damla gelemdi 2 gun aksam benek aglamayı kesti ve uyuyordu uyandıramadık doktora goturduk ki aşırı aç kalmış hangi akla hizmet mama vermezsiniz dedi kızdılar küveze koydular sonrasında 4. Gun kardeşimin sütü gelmeye basladıda öyle verıldı 5. Gun bebegi bize verdiler bir daha böyle birsey olursa ysal işlem baslatırız dediler