Mommysss Kızlar bebeğim 29+3 Ken 1200 gramdi bana az gibi geldi ! Kilo alması için ne yemeliyim ? 1ay sonra Tekrar kontrolum var Yardımcı olursanız çok sevinirim 😇🙏
20190111 Mommysss her sabah süt iç peynir ye yemeklerin yanında muhakkak yoğurt tüket. et , balık , tavuk proteinli ürünler ye. Birde ben akşamları meyve yediğim için baya bebeğim kilo almıştı. Birde ananas çok iyi. Bebeğim bu şekilde kilo almıştı.
Deletedmom Mommysss en cok kaşar peyniri ceviz muz ballı süt kilo aldırıyo meyve ye yoğurt ye sütü günde iki üç bardak iç benimki 4kilo doğdu maşallah
Mommysss Minikmucizem_ Az olmadığını biliyorum ama önceden haftası önden gidiyordu simdu biraz geriledi bende endişe ediyorum 😬
Minikmucizem_ Mommysss haftasinda gitmeside guzel bisey onden giderse dogumda kilo acisindan zorlanabilirsiniz :)
Lilensa Mommysss kilosu gayet iyi bende o haftada aynı kilodaydım doktor gayet iyi dedi haftasıyla uyumlu normal beslenin o kilo alır zaten son ayda kilo alır bebekler.