hlyakblt Bugün hastaneye bebeğimi görmeye gittim kabızlık problemi yaşıyorum doktor ultrasonda bebeğimi göremedi alttan bakmak istedi bende müsade etmedim fikir verin kızlar kabızlığa çözüm ne olabilir ??
gurcem Vajınal baktırman gerekıyordu canım ordan daha net gorunuyor bılgın olsun.Bos gebelık olabılır.Kabızlık ıcın valla ılac kullanıyorun
Ssalihatopcu Nursimali türk kahvesi de icebilirsin anında çözüm ve kuru kayısı ister kaynat hosaf yap ister o şekilde ye valla bende ikiside cok rahatlıyor ilaca başvurmaktan iyidir
gurcem Nursimali canım bana duphalac verdı once dr ama ben ıcemedım sekerlı ıgrenc bısı hıı bak sevende var ama ben ıcemedım magnezi kalsine içiyorum şuan
Nursimali Ssalihatopcu turk kahvesi iciyorum evet o fayda ediyodu ama suan hamilelikten beri kabizlik cekiyorum dun kanadi ondan korktum zaten hemorait sorunum vardi ama o kanamadi icerde de catlaklik olusmustur dediler korktum onun icin