Pcoslubiranne BilgecyLn adetin 2 veya 3. Gunu giderseniz bakiyor zaten pcos var mi yok mu diye prolaktin de onun icinde. Oluyor.Yuksek olsa bile tedavisi var ilacla dusuruluyor.
Pcoslubiranne BilgecyLn Adetli degilsen de bir gün once iliskiye girilmemiş olmasi gerekiyor.Dogru sonuc icin.
BilgecyLn NurEto sağol canım doktor da öyle dedi ama annem kahvaltı yaptırdı burda da sormak istedim tok giden var mı diye 😊
BilgecyLn Pcoslubiranne adet günüme daha 3 gün var saglik ocağında yaptıracağım testi ama doktor adetle alakalı bisey demedi sadece gece 12 den sonra bisey yeme dedi ama annem kahvaltı yaptırdı ac karnına bisey olur 2 lokmadan bisey olmaz dedi o yüzden tereddüt ettim 😊
Hmdsena2019 BilgecyLn canım saglık ocag ı prolaktin e bakmıyo kadın doguma gitmen lazım gerci heryerde aynımı onu bilmiyorum nerde oturyosun
Rbs111 BilgecyLn sağlık ocağında bakılmıyor canım naptın bilmiyorum ama kadın doğuma adetin 2. Ya da 3. Günü git
ZehraAlbayrak Sakın sakın ac gidiceksiniz sabah erken saatte ve en az 1 gun once iliskiyi kesiceksinizki sonuc dogru ciksin
Blackkcat Bende regli 2.gününde baktırdım aç tok bişey demedi doktor,hormon testi farketmez diye tok yaptırdım🤷🏻♀️ BilgecyLn
Blackkcat BilgecyLn şimdi biraz arştırdım da açlık ve tokluktanda etkilendiği için aç daha doğru sonucu verirmiş,tokken biraz yüksek çıkma ihtimali varmış
BilgecyLn Blackkcat O zaman adetimi bekleyim belki hamileyimdir belli bisey yok özelde tüm tahlilleri yaptırayım devlet sadece ultrasondan bakıp gönderdi
Hmdsena2019 BilgecyLn yapılması cok ii ben adet dönemi hem saglık ocagina hem kadın doguma kan veriyorum kadın dogumda d vit ve b 12bakmıyo
_Honeybee_ Benimde beta hcg 2.00 çıktı süt hormonu yüksekliğinden olabilir dendi. Bu konuda bi bilginiz var mı?
BilgecyLn _Honeybee_ benim bilgim yok canım adetimin geçmesini bekliyorum ama hamile de olabilirim emin değilim daha
BilgecyLn Rbs111 aile hekimimle görüştüm yapıldığını söyledi ama o gün tok gittiğim için aç gel dedi burda da adetin 2. Günü yapılan hormon testinde süt hormonu da olduğunu öğrendim o yüzden adet olmayı bekliyorum