Naznaz ben de emseydeyim de, renkli ultrasondan kastınız nedir acaba? 4 boyutlu mu? Yoksa gördüğümüz ekranın siyah beyaz değil de mavi ekran olması mı? Tam neyden bahsedildiğini anlayamadım ama bana verilen çıktılar hep siyah beyaz oldu bugüne kadar. Acaba özellikle belirtmek mi gerekiyor ya da ücreti mi farklı?