Sedahatun Merhaba sevgili anneler anne adayları, dün rutin kontrolüm vardı. 34. Haftadayız ve nst de düzenli sancı çıktı. Ama ben hissetmiyorum. Doktor acı eşiğimin yüksek olduğunu söyledi. 2 kere serum bağladılar, ciğer geliştirici iğne vurdular, progestan hap verdiler, 3 tane de 20 dk arayla içilen haptan içirdiler. 3. Nst de sancı çıkmadı çok şükür🙏🏻 Çalışıyordum 37. Haftaya kadar kalmayı planlamıştım bugün itibariyle iznim başladı, en azından 37. Haftaya kadar bebişi içerde tutmamız gerekiyormuş. Evde yatacağım. Sadece yemek ve tuvalet için kalkabilirsin dedi doktor. Bu süreci yaşayan ve bebeğini zamanında kucağına alan var mı? Sancıyı hissetmemek kötüymüş gerçekten...
20182019 Sedahatun ayni haftadyz cnm bende bgn nst oldm sanci falan ckmadi ins cnm bir sknti olmadan atlatrsn ben mde 38 dogm nst bir arkds vardi o da36 hafta sanci ckyrms serum yemis ama o hissetmyrms sonra nst duzelmste dr eve gonderms
Duygu19031903 Sedahatun 30 haftalık oldım bugün. 29 haftafa sancım çıktı 1 haftadır yatıyorum . Progestan içiyorum sadece. Birde ciğer gelistirici oldım hep yatıyorum
Gulfem07 Sedahatun sancinız kaclara cikti?haftanız yine iyi sıkıntı olmaz.Benim daha 29 haftalık ve kasılmam var 34 leri bi görsem diye dua ediyorum bir iş yapmıyorum bu kezde baş dönmem başladı evin içinde dura dura.
Deletedmom0026 Ben 29 dayim ve ayni seyleri yasiyorum hastanede kaliyorum sancilarida hissetmedigim icim tehlikeli heran dogum baslayabilir diyorlar
Sedahatun Deletedmom0026 sancı hissetmemek çok fenaymış gerçekten sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza inşallah 🙏🏻
Aleyy00 35.haftamda aynı şey oldu, doktor bana bunu hissetmeden ayakta hala geziniyor olman çok değişik dedi yatış verelim istersen dedi evime gitsem nolur dedim oda alttan muayneyle bakayım ona göre dedi baktı ve daha gelmiyor yollarımız kapalı dedi eve git ama dinlen temizlik vs yok çok ayakta durmak yok bebek az daha kilo alsın dedi🤷🏻♀️ Şuan 36+6 yım her gittiğimde sancılar şiddetli çıkıyor bende tık yok. Ama dünden beri adet sancısı gibi sancılarım var ara ara geliyor. Haftaya kontrolüm var bakalım durumlar biz de ne olacak. Rabbim hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Sedahatun Aleyy00 amin inşallah bebeklerimiz sağlıkla doğsun kuvözde kalmasınlar ayrı kalmayalım inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Kalabildikleri kadar kalsınlar 🤲🏻 Benim de hafta içi tekrar kontrolüm var inşallah yine sancı çıkmaz 🙇🏻♀️
Sedahatun 20182019 evet benim de nst düzelince anca eve gelebildik hastanede yatmak da çok zor, boş oda olsa yatış vereceklerdi boş oda yoktu
06Mucizem53 32. Haftada sancım çıktı nstde 34. Haftada tekrar çıkınca alttan muayene etti doktor rahim boyum kısalmış 12 ml olmuş 2 cm açılmam olmuş bebeğin kafası aşağıda zaten doktor erken doğum olur ama en azından 37 ye kadar dayanır inşAllah dediler 1 gece hastanede yatırdılar serum verdiler çıkardılar 35 haftalık olduk 2 gündür karnım sert gibi sanki arada korkutuyor beni ama inşAllh sağlıkla kucağımıza alırız Rabbim acılarını yaşatmaz bize 🤲🏻🤲🏻
Sedahatun 06Mucizem53 ayy amin inşallah 35 e kadar gelmiş çok iyi 37yi de görürsünüz inşallah Allah kimseyi evladıyla sınamasın 🤲🏻
Gulfem07 Duygu19031903 benimde 29 da çıktı inşallah beklerler ya içim hiç rahat değil hala sertleşiyor karnım ben anlamıyorum gibi çözemedim tam
Sedahatun Gulfem07 evet evde sürekli yatmakta sıkıntı , en fazla 65 e çıktı ama sanırım şiddetinden çok sıklığından korktu doktor çok sık geliyordu çünkü ben hissetmiyordum. Şimdi de var mı bilmiyorum mesela 🤷🏻♀️ Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Gulfem07 Sedahatun âmin inşallah.Anladigim kadarıyla sanci önemli olsada açılma vs yoksa önemli değil sanki inşallah öyledir.
Gulfem07 Genc_anne_adayi doktor düzensiz sanci dedi ama düzene girerse sıkıntı dedi o yuzden yatirdi 1 gece bol bol dua edelim 32 leri bi atlatalım inşallah.
Duygu19031903 Gulfem07 insallah. Benim sertlesme sorunum yokta kasık ağrılarım çok olıyo gidincede sancı çıkıyo zaten