Sudenazxx Ben 38+3 haftalık hamileyim. Dün ağrım var diye hastaneye gittim. Nstye bağladı. Sancim var ama doğum için yeterli değilmiş. Çatı muayenesi yaptı açılmak yokmuş. Sadece doğumdan kaynaklı aciklik var dedi. Ama ağrıda sanci da hic artış olmadı. Başına böyle bisey gelen var mı. Yardım edin nolur.
Deletedmom0026 Sudenazxx ben 29 haftaligim 100 gorunuyor sancim erken dogum ihtimali var bence kotusunu dusunmek yerine sukrrt lutfen 38 hafta cok guzel bi hafta